Thursday, January 6, 2011

pertunangan sani

alkisah...2 mngu lpas aku dbritahu bf aku yg abg die nk btunang..n prlukan khidmat aku sbgai photog..aku lak da 2,3mngu xpgang dslr..ade glabah ckit gak r ++ cuak..sbb xnk kcewakn rmai pihak,aku pegi la mmbntu..then dpt gak bbrapa gmbar aku shoot.si sani ny lak malu2 kucing bile suro bgambar.naek jenuh mmujuk..ade gmbar ny pn gmbar2 candid..so,byk gmbar ppuan je la yg aku dpt..2 pn rase xpuas ati,tp nk wat cmne,dah diorg xnak...tpakse akur..aku lak sorang2 shoot,glabah ckit la..sbb xbiase sgt..aku lbih byk shoot outing juz utk hburan,kpuasan n koleksi..tp aku dpt jdikn pnglman n pnduan tok shoot ape2 majlis lpas ni..
kt bwah ni ade r ckit photo2 sbgai titipan...
baru ni la sempat upload..bz tol skrg ni..hehehehe


hntran dpd belah ppuan
hantaran dpd sani


ni r tunang sani...so sani,cepat2lah kawin..hehehehehee

No comments:

Post a Comment